Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 28. marts 2015

SKIRTING

1. ASOS // 2. Hunkydory // 3. Supertrash // 4. Vero Moda // 5. Michael - Michael Kors // 6. Samsøe Samsøe // 7. New Look // 8. Wood Wood x Disney // 9. Cheap Monday

Jeg er stor fan af nederdele og bærer dem hele året rundt, enten tilsat strømpebukser eller med bare ben, når vejret endeligt er til det. Især er jeg vild med Isabel Marants enormt lækre miniskirts, men da de som bekendt ligger i den dyre ende, valgte jeg lige at støvsuge Nelly og Asos for deres bedste nederdele, og dette blev resultatet. Priserne svinger en del, og der er altså derfor noget til alles pengepung, endda min! Mine favoritter er 1, 4, 7 og 8, men hvor ville jeg dog godt bare eje alle 9! Har i nogle yndlings af dem jeg har udvalgt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar