Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 15. marts 2015

THIS WEEKEND + INSPIRATION

 
 
 
 

En ordentlig omgang inspiration, og jeg er faktisk ret vild med alle looks. Langsomt er nuancer af grå, army, camel, nude og brunlige farver begyndt at vokse på mig, men jeg er stadig meget, meget glad for det klassiske i det sorte og hvide, læder, tung uld, lag på lag med et touch af street.

Jeg har tilbragt denne weekend i familiens lag, og det har været enormt dejligt. Lørdag havde min kære mor fødselsdag, og på trods af det, var det mine bedsteforældres 75 og 80 års fødselsdage der blev fejret. Jeg har nævnt det før, men jeg føler mig altid bedst tilpas i selskab med min familie, måske fordi der er den der betingelsesløse kærlighed, og at jeg bare kan være mig. Idag har jeg egentligt bare hygget herhjemme med min mor, kaffe, en omgang bananpandekager og en masse snak om blandt andet kærlighed, fremtid og relationer. Resten af min søndag skal jeg bruge i selskab med Søren Kierkegaard og senere One Tree Hill. Fik jeg sagt, at jeg er stor fan af weekender?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar