Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 2. april 2015

FOR THE BEDROOM

1. Lysestage fra Hay // 2. Plakat fra Minimawall // 3. Sengetøj fra By Nord // 4. Sengetæppe fra Hay // 5. Pude fra By Nord // 6. Bord fra Kartell // 7. Plakat fra Livink Aps

Det er vist ikke gået nogens næse forbi, at jeg er ret så glad for dansk design, og det stod virkelig klart for mig, da jeg sad med denne færdiglavede collage, eftersom alle mine ønsker til soveværelset er fra danske mærker. Begge plakater er for nyligt blevet bestilt (Moon plakaten fra Livink Aps er netop nu nedsat fra 500,- til 199,- i 50x70. Find den her.) og jeg glæder mig meget til at få dem hængt op over min seng. De er begge tilpas minimalistiske til min smag, og tilsat det lækre sengetøj fra By Nord i lækkert, gråt slangeprint og det fine Mega Dot sengetæppe fra Hay, som efterhånden længe har stået på ønskelisten, så tror jeg egentligt, at jeg vil være meget godt tilfreds. Kartell's fine Camponibili med 3 rum, som så fint kan bruges til sengebord er også et stort ønske, men nu må vi se! Min fødselsdag er trods alt lige rundt om hjørnet, men jeg holder forventningerne nede. Jeg forsøger i hvert fald...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar