Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

27.5.15

A TREND I DIG: ESPADRILLES

1. Alexander McQueen // 2. Jimmy Choo // 3. Balenciaga // 4. Jimmy Choo // 5. Balenciaga // 6. Saint Laurent

En trend man for tiden ser alle vegne, og som jeg egentligt så småt er ved at varme op for, er de lette, sommerlige espadrilles. De ses både i high end udgaver som disse, men i den grad også hos high street kæderne, og der er derfor rig mulighed for at finde dem til gode priser, hvis man ikke ligefrem ønsker, at smide en halv månedsløn efter denne trend. Til at starte med synes jeg der var lidt for meget sommerhus skråstreg fiskermand over dem, men nu kan jeg godt se det fine ved dem, og jeg overvejer også kraftigt, at få købt mig et par. Jeg er især vild med nr. 3 og 5 som begge er fra Balenciaga, da de begge er enkle modeller, i lækkert læder og ruskind, men jeg ville nu ikke klage over, at have alle seks par stående i gaderoben! Har i en favorit? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar