Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

23.5.15

DREAMING OF: SUMMER EDITION

Dreaming of: summer edition
1. Alexander Wang // 2. T by Alexander Wang // 3. Saint Laurent // 4. Nike // 5. Birkenstock // 6. Chanel // 7. Saint Laurent // 8. Givenchy // 9. Saint Laurent // 10. Céline // 11. Balenciaga // 12. IRO // 13. Isabel Marant // 14. Isabel Marant Etoile // 15. Isabel Marant Etoile // 16. Acne Studios // 17. Kelly Bergin // 18. Isabel Marant Etoile // 19. Stella McCartney 

Selvom jeg ikke smider så mange high-end wishlists på bloggen som jeg tidligere har gjort, så betyder det altså ikke, at jeg ikke længere drømmer dyrt; for det gør jeg! Efter jeg er flyttet hjemmefra er økonomien dog strammet til, og jeg har derfor skåret kraftigt ned på shopping, især i den dyre ende. Det skal dog ikke stoppe mine drømmerier, så i denne omgang blev det altså i sommer edition. Sommeren er overhovedet ikke min yndlings årstid, når det kommer til påklædning, men det frister dog alligevel at hoppe i Isabel Marants meget genkendelige, og ikke mindst lækre mini skirts. Når det kommer til solbriller hælder jeg stadig mest til Cateye trenden, ellers er jeg også en smule lun på Ray-Ban's clubmaster solbriller. Sommer betyder ikke og kommer aldrig til at betyder blomster print og neon farver for mig, derimod betyder det simple, strappy toppe, enkle t-shirts i neutrale farver, shorts i enten læder eller bomuld, selvfølgelig i perfekt pasform, og så drømmer jeg virkelig om, at få erhvervet mig en bomberjakke, og hvor fed er Givenchys ikke? Jeg vil slutte af med at sige, at man sagtens kan finde bud på stort set alt af det overstående, på highstreet sider som H&M, ASOS, Nelly, Zalando eller Zara, så det er bare med at lede efter billigere alternativer; det vil jeg i hvert fald forsøge på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar