Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 18. maj 2015

HOW TO GET THE GREEN TOUCH: ZARA

1. Bukser // 2. Kjole // 3. Nederdel // 4. Overalls // 5. Cardigan // 6. Kjole // 7. Kjole // 8. Trenchcoat // 9. Bukser

Generelt set er jeg ret glad for Zara, da de har et stort udvalg på deres webshop, og fordi størstedelen af deres tøj er i god kvalitet, til rigtig fine priser. Derudover er de også rigtig gode til at følge med de løbende trends, og det er bare nogle af grundene til, at det er et af mine favorit highstreet mærker. I et tidligere indlæg (HER) fortalte jeg om, at jeg er blevet smålun på de grønlige nuancer, og jeg tænkte derfor at jeg ville finde nogle bud på dette, i denne omgang udelukkende fra Zara. Jeg vil dog pointere, at jeg aldrig (eller lige foreløbig i hvert fald) ville iføre mig et grønt outfit fra top til tå, jeg ville derimod bruge et grønt item, og holde resten af outfittet i neutrale farver. Jeg er især vild med nr. 3 og 9!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar