Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

3.5.15

INSPIRED BY: MARY-KATE & ASHLEY OLSEN

Billeder hentet fra Pinterest.

Som barn og teenager så jeg film og serier med barnestjernerne Mary-Kate og Ashley Olsen, og helt fra start var jeg betaget af de meget smukke skuespillerinder. De er utroligt talentfulde, og har blandt andet tv-serier, en del film og deres eget tøjmærke The Row, et mærke som jeg selv elsker, på cv'et og så er de utroligt stilbevidste. De har et stort talent indenfor mode, som jeg virkelig beundrer, især elsker jeg at følge deres streetstyle. Mary-Kate har tydeligvis gået igennem en eller flere skønhedsoperationer, hvilket efter min mening er lidt ærgerligt og så unødvendigt, da hun var smuk som hun var. Det er hun nu stadig, men jeg synes ikke det har gjort noget godt. Deres tøjlinje The Row forhandles b.la hos Mytheresa og Net-a-porter. Stilen er minimalistisk, tidløs og elegant på samme tid, og jeg glæder mig meget til at se, hvad de i fremtiden vil kreere. Lige meget hvad det bliver, så tror jeg det bliver fantastisk, for alt andet ville ikke ligne dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar