Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 26. maj 2015

MOSS COPENHAGEN SANDALS


Jeg forelsker mig oftest i det enkle, simple og minimalistiske; jeg er slet ikke til blomsterprint eller skøre farver, og det vil nogle måske betegne som kedeligt, men der kunne jeg ikke være mere uenig. Jeg ser nemlig hellere det lækre i simpel, lækker kvalitet, og disse sandaler kunne næsten ikke være mere minimalistiske, og netop det elsker jeg ved dem. I et af mine forrige indlæg (HER) viste jeg første skud af nye sandaler til denne sommer, men jeg havde også brug for nogle helt flade, simple som giver fusserne masser af luft, og da jeg så fandt disse fra Moss Copenhagen til en MEGET overkommelig pris (125,-), så skulle de med hjem. De er også at finde i blandt andet hvid, sølv, guld og nude, og jeg synes virkelig, de er de perfekte casual sandaler, der går til alt. Me like!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar