Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 17. maj 2015

SHOE BIZ CPH SANDALS


Jeg er ikke den typiske kvinde, med 50-70 par sko, måske mest af alt på grund af en smule stram økonomi, men også fordi jeg er så super kræsen, som jeg er; både når det kommer til sko, men også med så meget andet. Alligevel faldt jeg for disse lækre plateau sandaler, da jeg fandt dem for en del måneder siden, og eftersom de var sat godt ned, så blev de altså klikket hjem. Selvom jeg er en ret høj pige, så føler jeg ikke der er noget i vejen for, at der kommer lidt plateau på - både fordi det ser super lækkert ud, men også fordi de giver lange stænger, hvilket vi vist alle drømmer om. Sandalerne er i ægte skind, og hvor de kan forhandles ved jeg ikke helt, da det er et stykke tid siden jeg selv bestilte dem, men jeg mener, at jeg dengang købte dem over Munkstore, som desuden er en rigtig lækker webshop. Jeg glæder mig i hvert fald til at spankulere rundt i disse, tilsat masser af sol og et simpelt sommer sæt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar