Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

24.5.15

THINGS YOU (MAYBE) DIDN'T KNOW ABOUT ME


Som barn og ung var pizza min absolutte livret (den ligger stadig på top 5), og 90% af gangene var det en helt almindelig skinkepizza, der blev bestilt, kun udskiftet af kødsovs eller pepperoni en sjælden gang imellem. Jeg er heldigvis blevet en smule mere eksperimenterende, men også kun lidt.

Jeg er ret bange for fisk, og det er en af grundene til, at jeg ikke bryder mig om, at bade i havet.

Jeg er et ret struktureret menneske, og kan godt lide at vide, hvor og hvornår jeg skal ting. For eksempel har jeg svært ved, bare at tage ned i fitness centeret, når jeg lige har tid; jeg foretrækker at have faste dage med faste tidspunkter.

Jeg spiser ekstreme mængder af rugbrød, og har egentligt gjort det, helt fra børnehaven af. Jeg var også ret kræsen som barn og ung (det er blevet lidt bedre siden), og derfor spiste jeg også rugbrød, hver gang der blev serveret noget derhjemme, som jeg ikke kunne lide. 

Jeg er så heldig, at jeg hver uge får en pålægspakke fra en slagter, fordi min far både har arbejdet på slagteri og i en slagter, og han har derfor ret gode kontakter. Det er ekstremt win i grillsæsonen.

Min lejlighed er næsten altid helt ryddelig, mest fordi rod stresser mig.

Jeg foretrækker online shopping, fordi det giver mig tid og ro til at beslutte mig, mulighed for at sammenligne priser og derfor blive mere sikker på mit køb.

Noget af det første jeg købte, da jeg lige var flyttet ind i min lejlighed, var en bordopvaskemaskine. Jeg ved virkelig ikke, hvordan jeg skulle kunne leve uden!

Jeg elsker dyr, og har bogstaveligt talt altid haft dyr omkring mig, derfor er dyremishandling også noget af det, der gør allermest ondt på mig.

Jeg kan faktisk ret godt lide at køre i tog og bus; tog fordi det giver mig ro at kunne sætte mine store høretelefoner på, koble af og nyde naturen, som toget kører igennem. Bus fordi jeg elsker at iagttage mennesker, hvor creepy det end lyder. Især i København, da der er så mange forskellige mennesker, og det er også der, jeg finder allermest inspiration.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar