Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

22.6.15

A TREND I DIG: SNEAKERS

Sneakers
1. Adidas Originals ZX Flux // 2. Nike Rosherun // 3. Adidas Originals Superstar // 4. Chanel // 5. Nike Air Max 1 // 6. Nike Air Force 1 // 7. Vans Sk8-Hi // 8. New Balance // 9. Adidas Ultra Boost // 10. Jimmy Choo // 11. Adidas ZX Flux // 12. Nike Air Max 90 // 13. Nike Air Max Thea 

Generelt set er jeg en sneakers/støvle pige både grundet udseende men i den grad også komfort, og som de fleste piger drømmer jeg altid om at udvide min samling, og disse 13 bud er alle stærke kandidater. Som med det meste andet er jeg en skandinavisk minimalist ind til benet, og jeg er derfor ikke til de meget prangende og farverige sneakers man ellers ser rundt omkring, men det betyder absolut ikke at det skal være kedeligt! Alle disse sneakers har rigtig lækre detaljer, og så er de selvfølgelig i lækker kvalitet, hvilket er et absolut must, når de højest sandsynligt vil blive skambrugt hos mig. Adidas og Nike er mine go-to mærker både når det kommer til træningstøj og sneakers, og det er vist også rimelig tydeligt udfra ovenstående collage, men jeg synes virkelig også de gør det godt på de fronter, og jeg har sjældent haft en finger at sætte på kvalitet, pasform eller design. Hvad siger i til disse sneakers, har i en favorit? Jeg har selv ret svært ved at beslutte mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar