Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

fredag den 26. juni 2015

ALL ABOUT THE HAIR

 
 
 

Jeg har igennem de seneste par uger fundet mig selv i en slags hårkrise, og som vi alle ved, så er de ikke specielt fede at stå i. Jeg valgte for snart et års tid siden, at få lyse striber i mit hår, som næsten udelukkende var i min egen hårfarve, og det er jeg desværre gået hen og blevet en smule ked af, da det jeg ønsker aller mest lige nu er, at få min naturlige hårfarve tilbage. Jeg har simpelthen ikke økonomien til at gå til frisøren hver 2. eller 3. måned for at få farvet hår, og det med hjemme-hårfarvning har jeg haft min del af, og man må jo nok erkende, at det aldrig helt bliver, som man ønsker det. Udgroninger er muligvis enhver piges, som har udsat sit hår for de skarpe kemikalier, værste fjende, og jeg troede egentligt ikke, at det ville gå mig så meget på, som det på det seneste er begyndt at gøre. Så hvad gør jeg nu? Jeg har overvejet at lade det vokse ud til det bliver en længde, som jeg kan holde ud af have det i, og derefter klippe det farvede af, men problemet er, at det i hvert fald vil tage et år, og realistisk set nok to, og at skulle gå rundt med udgroninger, som jeg inderst inde er ret ked af i så lang tid, ville også være rigtig svært for mig. Desuden drømmer jeg om igen at få langt, lækkert hår, så at skulle starte forfra på den facon, ville også være ret hårdt. Sidste mulighed er at få lavet striber ala min egen hårfarve, enten hvorfra de lyse striber begynder, eller simpelthen helt fra toppen, men ligegyldigt hvad ville de jo også vokse ud, og at ramme ens egen hårfarve helt hundrede procent er næsten også umuligt, så det ville igen være at starte lidt forfra med udgroninger. Så i kan måske fornemme mit dilemma! Jeg vil i hvert fald gå i tænkeboks det næste stykke tid, og hvis i har nogle gode råd, så er i mere en velkomne til at smide dem i kommentarfeltet, jeg tager imod med kyshånd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar