Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 24. juni 2015

BEDROOM DETAILS

Moon plakat - Livink // Sleep plakat - Minimawall // Sengetøj - Night & Day

Jeg har tidligere nævnt her på bloggen, at disse to plakater var på vej hjem til mig (se her), og nu hænger de så fint og pynter over min seng. Sengetøjet købte jeg for et godt stykke tid siden, men jeg er super glad for det, da det er i det lækreste bomuldssatin. Et lille tip til jer, der trænger til nyt sengetøj, så er der store rabatter på netop Night & Day's sengetøj hos Magasin (se her), og generelt kører Magasin med et rigtig lækkert sommerudsalg lige nu, så det er bare med at komme til tasterne, hvis man ligesom jeg elsker rabatter og udsalg! Desværre har jeg selv ingen penge, men derfor skulle i selvfølgelig ikke snydes. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar