Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 17. juni 2015

INSPIRED BY: JOSEPHINE SKRIVER

 
 
 
 

Dagens hovedperson er Josephine Skriver, som allerede har gået for designere som Gucci, Chanel og Yves Saint Laurent, og hun er fast inventar under New York's, Milano's og Paris' fashion week, på trods af at hun kun er 22 år. Hun er født og opvokset i Danmark, men arbejder hele verden rundt som model, blandt andet for Victorias Secret, og så har hun været inkluderet i både amerikansk Vogue, tysk Vogue og ikke mindst italiensk Vogue, hvilket siger lidt om, hvor stort et navn hun allerede er. Jeg fandt hende faktisk igennem instagram for et halvt års tid siden, og har efterfølgende fulgt hende slavisk, da jeg synes der er noget specielt over hende. Udover at være latterligt smuk, så ligger hun stilmæssigt ret tæt på mig, da hun helt klart har den nordiske minimalisme over sig, blandet med rå vibes. Hendes uniform består som regel af læderjakker, grove sorte støvler og en masse smykker, og jeg nyder virkelig at følge hendes street style, da den for mig er inspirerende. Hun er at finde på instagram under navnet JosephineSkriver, og jeg kan personligt sige, at jeg ser frem til at følge hendes fremtidige modelkarriere og street style!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar