Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

30.6.15

NELLY SALE FAVORITES

1. NLY Trend // 2. Samsøe Samsøe // 3. J Lindeberg // 4. Liebeskind // 5. Rut&Circle // 6. Sweet // 7. Rut&Circle // 8. Wood Wood // 9. Samsøe Samsøe // 10. Selected Femme // 11. T by Alexander Wang // 12. T by Alexander Wang // 13. Adidas by Stella McCartney // 14. Vero Moda // 15. Samsøe Samsøe // 16. Selected Femme // 17. Obey // 18. FWSS

Der har i et stykke tid været et kæmpe udsalg over os, og jeg ville godt lige nå, at komme med mine favoritter, i denne omgang fra Nelly. Hos Nelly forhandles der blandt andet mærker som Wood Wood, T by Alexander Wang, Calvin Klein, Filippa K og Alexander McQueen, men de fører også mere highstreet brands som Vero Moda, American Vintage, Samsøe Samsøe, Dr. Denim, Just Female og så selvfølgelig et af deres egne mærker NLY Trend, som faktisk er god til at følge de løbende trends. Deres store variation er en af grundene til, at jeg selv med glæde shopper hos dem, og jeg har forsøgt at finde items i forskellige prisklasser herover. 

Det er en rigtig god idé, for eksempel at investere i de lækre basis varer hvor de nu er sat ned, som for eksempel nr. 12 og 18. Derudover er det smartest også at købe lækre sweaters, lange bukser og eventuelt jakker, selvom det helt klart er mest fristende med flagrende sommerkjoler og korte shorts, nu da sommeren endelig er over os, men når de lidt tungere efterår/vinter items nu også er sat ned, hvorfor så ikke forberede sig på den danske kulde, vi ved inden længe overtager det danske vejr? Personligt er jeg selv helt forgabt i nr. 6, 11 og 17, men eftersom jeg sparer op til ferie, bliver det nok ikke til det vilde fra min side af. Jeg vil runde af med at sige happy shopping, nu da lønnen for de fleste tikker ind idag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar