Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 1. juni 2015

SUNNY SEASON

Fra øverst: Mango // Ray-Ban // Tiger // Zara

Juni er endelig ovre os, og det er starten på en forhåbentligt meget solrig sæson. Dertil hører selvfølgelig solbriller, og ovenfor er min samling på disse. Jeg ville ønske, jeg kunne smide mange penge efter et par lækre, dyre solbriller, men sådan er realiteten ikke, derfor ejer jeg primært highstreet solbriller, hvilket også er okay, da der derfor er rig mulighed for udskiftning. Aviator-modellen fra Zara købte jeg på en rejse til Cypern et par år tilbage, om dem har jeg egentligt været rigtig glad for, hvilket jeg også tror, jeg bliver denne sommer. Mango solbrillerne i Cateye-model har nok været dem, der har været flittigst brugt det seneste halve år. De har lidt Céline over sig, hvilket jeg synes er rigtig lækkert. Tiger solbrillerne er nyeste skud på stammen, og jeg har egentligt altid godt kunne lide Ray-Ban's Clubmaster solbrille, og dette er jo et enormt billigt alternativ. Wayfarer solbrillerne fra Ray-Ban, var nogle min mor fandt i Københavns gader, hvor hun reddede dem fra døden, og siden har de været mine. De har obviously en smule skrammer, og så er de også aaalt for løse til mit hoved, men de fleste optikere tilbyder gratis stramning af leddene, så der er ingen undskyldninger. Så 4 forskellige modeller af solbriller, og jeg er glad for dem alle! Meeen mon ikke der kommer en mere til familien hen over sommeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar