Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 14. juli 2015

A TREND I DIG: RIPPED JEANS

1. Boohoo // 2. New Look // 3. Asos Tall // 4. Vila // 5. Asos // 6. Liquor N Poker // 7. G Star // 8. Asos

Trenden med ripped jeans har jeg egenligt altid været vild med, også selvom jeg ikke har gjort mig så forfærdeligt meget i den. Jeg ønsker dog at tilføje flere af disse lækre og ikke mindst behagelige jeans til min gaderobe, og i får derfor her 8 gode eksempler på lækre jeans, som er ødelagte på den fede måde. Denim er utroligt in, og du kan derfor roligt omfavne de 90'er vibes, som næsten per automatik popper op, når Mom/Boyfriend/Girlfriend jeans som disse i forskellige denim toner ses i modebilledet, som de ekstremt meget gør rundt omkring i verden for tiden. Jeg er i hvert fald parat til at hoppe i med begge ben, og selvom det ikke ligefrem er en ny trend, så holder den altså! Tilsæt sneakers for et casual, laid back look, eller stiletter for ekstra længde og femininitet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar