Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

16.7.15

HOW I SPEND MY DAYS


Sommeren hærger over os (i hvert fald i følge kalenderen...) og dertil hører selvfølgelig et sommerligt billede. Sig hej til mit 14 årige jeg, der for første gang leger model foran den søde fotograf Karina Vegas, som er nogle af mine veninders familie. Det var en super sjov, lærerig og spændende weekend jeg havde ude hos hende, og en masse fine billeder kom ud af det, selvom jeg den dag idag nemt kan sidde og rynke næse af hår, make-up og poseringer, men med Karina som fotograf, kan det næsten ikke gå galt! Mindre sidespor - jeg tænkte egentligt, at jeg ville lave et lille indlæg om, hvad jeg går og spenderer min tid med, eftersom der har været en smule stilhed her på bloggen, det seneste stykke tid. Jeg slapper af, nyder solen når den er der, smutter på café, i biografen og på stranden med veninder og spiser god mad med den familie, jeg elsker aller mest. Jeg holder filmaftener med slik og pizza, griller i min "baghave" som er en park med en sø, med de sødeste små ænder i, og så smutter jeg inden længe udenlands med min mor og bror, hvilket bliver super skønt! Dog skal jeg ikke så forfærdeligt langt, for turen går denne gang til Berlin. Jeg har været der en enkelt gang før med min gamle efterskole, og der fik jeg egentligt et okay indtryk af byen, jeg glæder mig dog til at udforske byen yderligere, spise noget god mad, måske shoppe en smule og ellers bare bruge kvalitetstid med familien. Ellers skal jeg have hevet mig selv op, og påbegynde min træning igen, da jeg nok må indrømme, at jeg er gået en smule i stå. Jeg bliver nok aldrig helt glad for det, men det er resultaterne der tæller, og det er dem der betyder noget for mig, så det er i aller bogstaveligste forstand vigtigt at man yder, før man kan nyde. 

Jeg håber at i alle sammen nyder sommeren og solens stråler, når de engang i mellem titter frem, det samme vil jeg i hvert fald forsøge at gøre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar