Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

2.7.15

NEW IN: ESSIE NAIL POLISHES


Jeg indfriede forleden mit gavekort hos Matas, og gjorde i den forbindelse brug af et tilbud de kørte, med 3 Essie neglelakker for prisen af 2. Da jeg for 1-2 års tid siden stoppede med at bide negle, var det primært af den grund, at jeg var træt af nedbidte, grimme negle, som aldrig var pæne, ikke engang med neglelak på. Og af den grund var jeg ikke i besiddelse af så forfærdeligt mange neglelakker, de fleste af dem jeg havde, var gaver fra familie og venner, og egentligt nogle, som jeg måske ikke syntes var specielt lækre i farven og/eller alt for gamle. Jeg har siden da fået købt en neglelak hist og her, fra diverse mærker som Chanel, Max Factor, Gosh og Depend, men jeg er virkelig faldet for Essie, både grundet de ekstremt fine farver de har i deres udvalg, men også grundet holdbarheden af lakken. Jeg er typen vis neglelak krakelerer en time efter påførelse, det er derfor vigtigt for mig, at lakken ikke er skrøbelig i sig selv, og der har Essie altså vundet hos mig. Farverne hedder henholdvis limo-scene (den lyse cremefarvede), maximillian strasse her (den grå-turkise) og merino cool (den lillalige), og af åbenlyse grunde kan jeg ikke udtale mig om, hvordan de ser ud, når de kommer på selve neglene, men jeg vil muligvis ligge billeder ud på min instagram (find den her), så i er selvfølgelig mere end velkomne til at følge med der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar