Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

7.8.15

A TREND I DIG: DENIM

 
 
 
 

Denim trenden er en vi har set en del til igennem det sidste års tid, og jeg tror slet ikke, at vi er færdige. Denim jakker, skjorter, skirts og ikke mindst jeans ses overalt i modebilledet, blandt andet i form af street style, i magasinerne og ikke mindst på bloggene rundt omkring i verden, og det er nu slet ikke så fjollet, eftersom det er en enorm anvendelig og laid back trend, som alle kan være med på, og som egentligt aldrig rigtig har været ude af mode. Speciel denim A-skirts, ripped jeans (som jeg har skrevet om her) og denim jakker (både de tyndere og de store, tunge fra Levis) er jeg ret så vild med, og det er en trend, jeg håber på at kunne dyrke mere fremadrettet. Især synes jeg det er lækkert, at mixe de forskellige nuancer af denim, så det giver et personligt look. 

Er i lige så med på denim bølgen, som jeg er?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar