Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 18. august 2015

A TREND I DIG: LOAFERS

1. Hash#TAG // 2. Pier One // 3. Diesel // 4. Anna Field // 5. New Look // 6. Calvin Klein // 7. Even&Odd // 8. Michael by Michael Kors // 9. Lacoste // 10. ASOS // 11. ASOS // 12. Marcus B // 13. Pier One // 14. Calvin Klein Jeans // 15. Lamica // 16. Gant

En trend jeg på det seneste er begyndt at varme godt og grundigt op for er de lækre, casual loafers. De findes, som så mange andre typer sko, i tusindvis af udgaver, men disse er altså mine umiddelbare favoritter fra mine yndlings highstreet websites; Nelly, ASOS og Zalando. De har altså et rigtigt lækkert (og STORT!) udvalg, især Zalando overraskede mig positivt i min surfen efter lækre loafers. De findes i læder, lak og ruskind med lækre detaljer som for eksempel spænder, og så findes de både i de mere maskuline versioner med spids snude (se 1, 4 og 7) men også i de mere feminine udgaver (se 2, 5, 9 og 12). Mit eneste problem ville være, at de blev en smule for "sailor" og fodformede til mig, som nr. 9 næsten hælder over til, men jeg er all in på nr. 4, 5 og 13 som alle falder rigtig meget i min smag. Nr. 5 er desuden super billige, hvilket er et stort plus hvis man som mig ikke rigtigt har økonomien til at smide en masse penge efter sådanne trends. Nr. 6, som er fra Calvin Klein, er desuden geniale, hvis man søger lidt højde når det kommer til fodtøj. Men jeg er altså fan! Har i nogle favoritter udfra overstående? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar