Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

22.8.15

ALL BLACK

 
 
 
 

Farven sort, er nok den farve der går allermest igen, hvis man tager et kig ind i min gaderobe. For mig er den alt andet end dyster; den er klassisk, simpel og fungerer hver evig eneste gang. Man kan sagtens klæde sig i sort fra top til tå, uden at komme til at ligne en emo, ovenover har jeg fundet et par eksempler, på nogle meget velklædte damer (efter min optik) alle klædt i sort. Key items må være sort læder jakke med rå detaljer, grove læder støvler og sorte skinny jeans, det kan dog også gøres mildere med for eksempel en sort kjole tilsat bare ben og eventuelt en sort cardigan. Så på trods af, at min farveforskrækkede danskerhjerne langsomt åbner op for flere farver, så er og bliver sort en klassiker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar