Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

fredag den 28. august 2015

BELTS

1. ASOS // 2. ASOS // 3. ASOS // 4. Jack Wills // 5. Anna Field // 6. ASOS // 7. ASOS // 8. ASOS

Jeg har i lidt tid nu været på udkig efter et lækkert læderbælte (enten i ægte skind eller fake) og derfor drog jeg endnu engang mod ASOS, denne gang dog med en lidt mere målrettet mission - og heldigvis skuffede ASOS ikke. Som jeg havde på fornemmelsen, har ASOS en del budgetvenlige og samtidigt lækre bælter, både i ægte og uægte skind. Personligt er jeg mest til at bruge dem i bukserne som en slags accessory, men at sætte bæltet i taljen for at skabe lidt form på en kjole eller skjorte er helt klart også en mulighed. Har i en favorit i blandt dem jeg har udvalgt? Personligt falder 4, 6 eller 8 mest i min smag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar