Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 8. august 2015

BERLIN DAY 2

Soaked In Luxury leather jacket // Moss Copenhagen kimono // VRS top // Dr Denim jeans // Nike sneakers

Jeg må nok indrømme, at jeg ikke var helt (og stadig ikke er) begejstret over dette outfit location, men grundet stress over, at solen snart gik ned, og at jeg endnu ikke havde nået at få taget billeder, så blev det altså i mangel af bedre. Dag 2 i Berlin stod først på museet Story of Berlin, hvilket for mig var en anelse kedeligt. Derudover er ømme fødder og en masse vandring rundt på museer ikke den bedste cocktail, så jeg var måske heller ikke aller mest oplagt til det, men vi blev alligevel vist ned i en bunker, som blev lavet og brugt i 70'erne, i tilfælde af at der ville udbryde atomkrig, og det var nok det mest spændende ved museet, da man der hørte om hvordan de levede dernede under jorden. Senere på dagen var vi inde i et 4 etagers genbrugscenter kaldt Humana, som er en genbrugskæde de har nede i Berlin. Der fandt både min mor, bror og jeg noget godt, og derefter spiste vi lækkert indisk mad. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar