Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 15. august 2015

BERLIN DAY 3

Denim Co. jacket // H&M bodystocking // H&M Trend skirt // Shoe Biz Copenhagen sandals

Dette outfit var jeg iført på vores sidste hele dag i Berlin, hvilket var rigtig behageligt. Nederdelen købte jeg faktisk for et års tid siden, men blev først brugt denne dag, nok fordi den er så stor og pompøs, da den er lavet i noget scuba materiale. Men jeg synes nu alligevel den er fin, jeg skulle nok bare lige samle lidt mod! 

Dag 3 i Berlin var vi på National Galleriet, hvor der var en masse kunst, med impressionisme og ekspressionisme i fokus. Det var spændende at se forskellen på de to kunstarter, sat op mod hinanden, så det var helt klart anbefalelsesværdigt! Og så var det desuden et enormt smukt sted, med flotte bygninger og imponerende indre arkitektur. Det gik det der en del timer med, da vi for det første stod i kø for at komme ind i en time eller halvanden, og derefter gik rundt derinde (sammen med mange, mange andre) i nogle timer også. Efter det fandt vi noget sen frokost i nærheden, og smuttede derefter tilbage mod Kurfürstendamm, dog helt nede i den ene ende, hvor der lå flere high-street kæder, så vi kunne gøre de sidste køb. Jeg fandt blandt andet sko til både min mor og bror, som de rent faktisk endte med at købe, så måske personal shopper ligger i kortene? Haha. Det var i hvert fald en rigtig skøn og oplevelsesrig tur med masser af hygge, shopping, kunst, byliv og god mad. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar