Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 1. august 2015

BERLIN


Jeg kom igår aftes hjem fra en 5-dages storby ferie i Berlin, og udfra det smed jeg lige en collage sammen, som giver et lille indblik i, hvad vi foretog os. Det var en super dejlig ferie, også selvom der ikke var specielt meget afslapning over den, hvilket der jo sjældent er ved storbysferier, men jeg nød alligevel museerne, bylivet, den gode mad, shoppingen og ikke mindst min families nærvær. Jeg har faktisk før været i Berlin, dengang sammen med min efterskole, dog følte jeg helt klart, at jeg havde nogle lidt ældre og mere modne briller på, som gjorde at jeg så byen i et andet lys. Jeg har tænkt mig at fortælle lidt mere om ferien og hvad vi lavede, jeg har nemlig ikke mindre end 3 outfit at vise jer, hvilket dem der regelmæssigt kigger forbi, godt ved er en sjældenhed her hos mig, så stay tuned, for selvom jeg ikke kommer tilbage med fyldt overskud og ny energi, så har jeg alligevel tænkt på bloggen, mens jeg har været væk, og jeg ser frem til, at komme igang igen. Jeg håber i nyder sommeren, trods det halv fesne vejr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar