Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 20. august 2015

BITTEN BY SOMETHING CRAZY


Da jeg først hørte om HBO serien Game of Thrones, var jeg helt sikker på, at den absolut ikke var noget for mig. Normalt er jeg mest til tøse/komedie serier (hvilket denne overhovedet ikke er) ala Friends, Pretty Little Liars, Orange Is The New Black og Sex and The City (for at nævne FÅ), men efter en kraftig anbefaling fra min bror og svigerinde, tog jeg mig sammen og begyndte på den. Og hold kæft, hvor har jeg bare ikke fortrudt. Godt nok er jeg en seriepige helt ind til benet, men det er lige før, at jeg tror de fleste ville nyde denne serie. Jeg kværnede den i hvert fald på pinligt kort tid, for den opslugte mig fuldstændigt. Handlingen er meget kompliceret, og der er mange personer med, så jeg vil ikke engang prøve på at forklare, dette er blot en lille anbefaling fra mig til jer, der også elsker veludførte, spændende og ikke mindst utroligt flotte serier, der holder en hængende, selv når man egentligt bare burde skride i seng. Jeg kan i hvert fald næsten ikke vente, til at den nye sæson lander næste år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar