Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

7.9.15

DENIM A-LINE SKIRTS


For ikke så forfærdeligt længe siden, lavede jeg et indlæg om denim-trenden, der det sidste halve til hele år har hærget enhver modebevidst kvindes gaderobe (se indlægget her), men alligevel synes jeg, at jeg lige ville sætte lidt ekstra fokus på denim nederdelen i A-form med knapper foran, som jeg på det seneste er blevet ret lun på, efter at have set dem tilpas nok gange på Pinterest. Den findes i forskellige længder, i mørke og lyse denimtoner og i high end og street versioner, men jeg kunne altså snildt tilføje et par til gaderoben, på trods af at det ikke ligefrem er bare ben-vejr. Jeg tror nu også, at de nemt kan styles med strømpebukser! Jeg har herunder fundet et par eksempler, alle sammen i rimelige prisklasser. Hvad synes i om denne form for denim nederdele?

Denim A-line skirts
1. Warehouse // 2. Miss Selfridge // 3. Topshop // 4. Topshop // 5. Topshop // 6. Parisian // 7. Mango

Ingen kommentarer:

Send en kommentar