Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 29. september 2015

HVISK JEWELRY


De fleste af jer har formegentligt allerede hørt om det danske smykkemærke Hvisk, men for dem af jer der ikke har, synes jeg alligevel i skulle have chancen her! Smykkerne er alle enkle, minimalistiske og elegante, og på en eller anden måde synes jeg de fanger nordens simple smag og stemning i hele deres kollektion. Alle smykkerne er i ægte metaller såsom guldbelagt, sterling sølv, rhodineret, 14 karat guld eller roseguldbelagt, og det er noget jeg virkelig værdsætter når det kommer til smykker jeg forventer at bruge på daglig basis. På trods af det, er prisen på smykkerne helt i bund i forhold til andre smykkekompagnier, og det er noget en som mig med lav indkomst virkelig værdsætter! Det betyder nemlig at de fleste kan være med uanset pengepung. Jeg har herover samlet nogle af de pieces, som jeg selv virkelig gerne ville eje, og som jeg forhåbentligt også kommer til på et tidspunkt! Har i nogle favoritter? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar