Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 5. september 2015

INSPIRED BY: KENDALL JENNER

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jeg har fulgt Kardashian/Jenner klanen et godt stykke tid efterhånden, både igennem deres realityshow Keeping up with the Kardashians men også igennem de sociale medier, specielt instagram som stort set hele familien flittigt bruger, og eftersom jeg i forevejen er en sucker for reality tv, så kommer det nok ikke som en overraskelse, at denne serie går rent ind hos mig. Man følger hele familiens op og nedture, og det var også her, man første gang mødte Kendall Jenner. Da serien først opstartede i 2007, var Kendall ikke mere end 11 år gammel, og med en søster der blev kendt igennem en sexvideo og en far som har vundet guld i OL, kan man vist godt konkludere, at hun har haft et liv i rampelyset. Jo ældre Kendall blev, jo mere moden, selvbevidst og ambitiøs blev hun, og idag er hun en af verdens største modeller. Hun har gået shows for helt store mærker såsom Chanel, Dolce & Gabbana, Marc Jacobs, Balmain, Alexander Wang og Oscar de la Renta og udover det, har hun også været ansigt for Estée Lauder og Calvin Klein Jeans, hvilket man må sige, er et imponerende CV at have. Stilmæssigt har hun en meget simpel og nordisk minimalistisk tilgang til det, og man ser hende ofte i støvler og læderjakke. Jeg er vild med hendes stil i streetstyle såvel som hendes stil på catwalken, og på mange måder er jeg fascineret af Kendall og resten af hendes søstre. Hun har en helt utrolig udstråling, og samtidigt har jeg et indtryk af, at hun er et godt menneske, som er meget nede på jorden og let at holde af, hvilket får mig til, at kunne lide hende endnu mere. Hun står højt på mine girlcrush og stilcrush lister, og jeg vil uden tvivl forblive inspireret af denne meget smukke, amerikanske supermodel, som virkelig har formået at lavet et navn for sig selv, væk fra realityverden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar