Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 26. september 2015

ISABEL MARANT

 
 


Jeg har alle dage været vild med den franske designer Isabel Marant, der i 1994 lancerede sit brand under eget navn. Hun er fantastisk til sit håndværk, og det franske boheme touch de fleste af hendes pieces har, tiltaler mig ekstremt meget. Hun er (i mit hoved i hvert fald) specielt kendt for hendes utallige mini skirts, der altid er spot on i de lækreste materialer, men bestemt også hendes delikate overdele, tunge strik, feminine kjoler og ikke mindst hendes afslappede, cool sandaler, sneaks og sko. Jeg ejer ikke, og har aldrig (fucking meget desværre) ejet noget fra Isabel Marant, hvilket virkelig gør mit mode og Isabel Marant elskende hjerte trist, men i mine aller hedeste drømme bugner mine mange walk-in closets af tøj, sko og accessories fra den meget talentfulde kvinde, og hvis alt går efter planen, skal de drømme nok gå i opfyldelse en skønne dag! Er i lige så vilde med Isabel Marant og hendes fantastiske kollektioner som jeg?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar