Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

24.9.15

ON A SEPTEMBER SATURDAY

H&M Trend leather jacket // Secondhand dress // Selected boots

Et meget simpelt outfit, som jeg bar i lørdags da jeg var i selskab med min mor. Vi var inde og se afgangsoplæsning på Forfatterskolen - ikke fordi vi kendte nogle af dem, der skulle læse op, men fordi jeg har en drøm om en dag at gå på den skole, og det derfor virkede relevant både at tjekke skolen ud rent fysisk, men i den grad også for at høre hvor niveauet lå - og det lå højt, skulle jeg hilse at sige! Alt i alt var jeg imponeret over de dygtige forfatterspirer, og det gav mig kun endnu mere blod på tanden. Resten af dagen spenderede jeg med en lille gåtur ned ad Strøget og Købmagergade, for derefter at vende snuden mod min mors lejlighed, til fjernsynshygge, hjemmelavet pizza og lidt ansigtsmassage. Kjolen er forresten et genbrugs køb som jeg gjorde mig i Berlin, og jeg er allerede ret glad for den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar