Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 19. oktober 2015

A TREND I DIG: CAMEL COATS


Camel farven er en af de farver, som vi ser overalt i modebilledet for tiden, og jeg forstår godt hvorfor! Især frakkerne i denne farve har fanget min opmærksomhed, da det er en skøn gylden, varm farve, der for eksempel står godt i kontrast mod et mere simpelt outfit. Man kan dog også, som de 2 skønne fashionistaer på første billede, gå all in på de brændte nuancer ved at sammensætte dem. I mit hoved kan det både gå galt og godt, når man næsten udelukkende bærer en så iøjenfaldende farve (på trods af at den jo langt fra er voldsom) men på det viste billede synes jeg de mestrer det til UG. Personligt kommer jeg nok ikke til at investere i en frakke i camel, selvom jeg med glæde ville eje en, men måske det "bare" bliver til en camel farvet strik til de kolde vinter måneder? Det kan man vel kalde et kompromis...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar