Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 29. oktober 2015

FILIPPA K WISHES

1. Striktrøje // 2. Skjorte // 3. Nederdel // 4. Striktrøje // 5. Striktrøje // 6. Bukser // 7. Frakke // 8. Striktrøje

Det svenske brand Filippa K er for mig et perfekt eksempel på skandinaviens simple, minimalistiske smag, og da det er nøgleord for mig og min stil, så var det naturligvis ikke svært for mig at finde items fra brandet, som jeg meget gerne vil eje (og helst nu, tak.) Især deres sweatre og striktrøjer i navy blå, lys grå eller cremehvid er jeg vild med, men uldfrakken ville også passe perfekt til de kolde vinter dage vi snart går i møde. Både BooztZalando og Nelly fører et bredt udvalg fra mærket, og hvis i er heldige kan i måske finde de lækre, kvalitets items på udsalg netop nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar