Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 24. oktober 2015

MY FAVORITE OUTFITS


Jeg har tidligere (se her) lavet et af disse slags indlæg, hvor jeg samler mine outfits igennem tiden, men da det efterhånden er halvandet år siden, gav det mening at lave et lidt mere opdateret ét - denne gang med mine favoritter. Jeg har ikke sat dem i rækkefølge, det kan måske derfor godt virke en smule forvirrende, i forhold til hvilke der er nye og hvilke der er gamle, men jeg synes alligevel det er fint at se dem samlet i ét indlæg. Hvis jeg skal være helt ærlig, og det skal jeg jo, så synes jeg ikke, at min stil har udviklet sig mærkbart - en af de største forskelle er faktisk, at jeg sjældent bruger sort/hvid filter mere! De fleste af outfitsne kunne jeg snildt hoppe i idag, og det fortæller måske bare, at jeg længe har vidst hvad jeg kunne lide stilmæssigt. Hvis i blev nysgerrige efter at se selve indlæggene hver for sig (og resten af dem der ikke er med her) kan i bare trykke HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar