Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

10.10.15

SWEATER WEATHER

 
 
1. Cos // 2. Zara // 3. H&M // 4. Cos // 5. H&M // 6. Cos // 7. H&M // 8. Zara // 9. H&M // 10. Cos // 11. Cos // 12. Zara

Den første rigtig strik-sæson ud af flere er over os, og der er derfor sikkert flere end mig selv der trænger til lidt fornyning på den front. Jeg har fundet en masse lækre her i forskellige materialer,  kvaliteter og prisklasser. Omkring materialer når det kommer til sweatre og strik, skal man være opmærksom på at noget uld stikker og andet fælder, så det er en god idé at tjekke op på det, hvis man for eksempel bestiller online. Cashmere og silke er desuden at foretrække som en del af materiale, da det giver god komfort og blødhed. Jeg er stadig ret vild med de højhalsede sweatre/jumpers, og for første gang er jeg også røget lidt med på ribstrik-trenden, der for eksempel ser rigtig lækkert ud på nr. 3. og 12. I denne omgang er grå vist tema-farven, men trøjer i lækre jordfarver passer også rigtig godt ind sæsonmæssigt. Når det kommer til pasform er jeg stadig glad for oversized sweatre såsom nr 2., 9. og 10., men smalle tætsiddende turtlenecks giver også et fint, enkelt look. Jeg håber jeg kunne give jer lidt inspiration, happy shopping!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar