Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 22. oktober 2015

THE LITTLE THINGS


Julen nærmer sig altså med hastige skridt, og som vi alle ved, så er det umuligt at sige jul uden at sige gaver. Jeg ved ikke med jer, men min hjerne er allerede begyndt at lave lister og planer omkring hvem der skal have hvad, dog er jeg nok ikke den eneste, der ikke har flere tusinde kroner til rådighed, når det kommer til juleshopping, og jeg tænkte derfor at det ville være smart med en inspirationsliste til de kommende jule/advents/pakke-gaver der nu meget snart skal købes, alle til under 200 kr. enten som udsalgspris eller fast pris. Små ting kan nemlig sagtens være lækre, det er denne liste da et bevis på uden videre - der er i hvert fald en del af overstående, jeg sagtens kunne se bo hos mig. 

Hårbørsten fra HH Simonsen (nr 32) er pt. et stort ønske, da mit lange, tykke hår ofte filtre og især efter bad, og eftersom jeg har hørt gode ting omkring denne såkaldte Wet Brush, må den meget gerne ligge i en af december pakkerne. Maya Copenhagen lufferne (nr 1) og de lange vanter fra Magasin (nr 19) blev jeg også straks vild med da de begge ser vildt bløde og lækre ud, og udfra kulden der allerede har overtaget Danmark, forudser jeg at jeg virkelig får brug for dem! Lyngby vaserne (nr 18 og 31) er klassiske, og det gruer mig stadig, at jeg endnu ikke har en stående i mit hjem. Indtil jeg får råd til en af de store, kunne jeg sagtens finde plads til en lille fin en på 8 cm. Jeg har tidligere købt 3 krydderikværne fra Nicolas Vahé (SE HER) og jeg bruger dem næsten dagligt, derfor ville flere produkter derfra slet ikke være så tosset. Jeg vil runde af med at sige, at Søstrene Grene og Tiger er fantastiske steder, når det kommer til billig interiør og småting - personligt foretrækker jeg Søstrene Grene, da deres design og nordiske minimalisme oftest falder i min smag. Jeg håber jeg kunne inspirere jer! Husk at det også er i orden, at købe gaver til sig selv henover julen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar