Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

18.11.15

12 BEAUTIFUL ZARA DRESSES


Kender i det, at man søger efter noget helt bestemt, men ender med at kigge meget og længe på noget helt andet? Sådan havde jeg det, da jeg "kom til" at kigge lidt på Zara's kjoleudvalg, og jeg blev altså glædeligt overrasket, på trods af, at jeg altid synes, at Zara leverer. Deres kæmpe udvalg, deres sans for deltaljer og deres store variation er bare nogle af grundene til, at jeg virkelig holder meget af brandet. Og så fandt inspirationen mig. Den har været manglende i et stykke tid, formegentligt grundet nogle personlige issues, men hvor smukt er det ikke lige, at tøj finder mig vejen tilbage? Haha. 

I hvert fald, så har jeg her fundet 12 skønne Zara kjoler, som alle taler til mig på en eller anden måde. Nogle af dem overvejer jeg sågar, eventuelt at bruge som nytårskjole - for eksempel nr 1., 7. eller 10 som alle har skønne deltaljer, to af dem med blonder som jeg har en stor svaghed for. De resterende kunne jeg snildt hoppe i til hverdag, og også i de fleste sæsoner - jeg er nemlig ret glad for at gå i kjoler, både i hverdagen og til festlige begivenheder. Har i en favorit i blandt ovenstående? Jeg har selv svært ved at vælge!!

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med nr. 8 - så fin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også selv ret vild med den - længden og den høje krav er perfekt :)

      Slet