Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

24.11.15

CHOOSING A CHRISTMAS DRESS

1. ASOS // 2. ASOS // 3. Stitch & Pieces // 4. Cheap Monday // 5. ASOS // 6. River Island // 7. Weekday // 8. ASOS // 9. ASOS // 10. ASOS // 11. Somedays Lovin // 12. Just Female

Der er idag præcist en måned, til at det ENDELIG er juleaften (bedre kendt som gaveaften), og det fejrer vi med lidt forberedning til den store dags outfit. Jeg har herover samlet 12 gode bud på, hvilken kjole man for eksempel kunne i føre sig denne aften. Personligt er jeg mest til en behagelig og især ikke alt for stram kjole, for eksempel i form af en sweaterkjole (1., 7. og 10.), så der er rigeligt med plads, til alt den lækre julemad, som de fleste af os jo propper i os denne aften. Derudover er man jo oftest i familiens lag, og derfor føler jeg ikke, at der er stor grund til at dresse op - også fordi, at jeg mest ser juleaften som en hyggelig og rar dag og aften, hvor man slapper af og nyder hinandens selskab, fremfor en festlig begivenhed i høje sko. 

Jeg tror selv, at jeg vil hoppe i en blød strikkjole denne juleaften, og lige pt. ligger nr 5. højt på listen over gode bud. Den høje krave, midi-længden og den lækre, flaskegrønne farve tiltaler mig helt ekstremt, og så har den også lidt jul over sig, hvilket jo næsten er obligatorisk! Men hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg ret vild med alle ovenstående kjoler... Har i fundet det perfekte jule-outfit?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar