Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 11. november 2015

INSPIRED BY: PERNILLE TEISBÆK


Dagens hovedperson er blogger og modedarling Pernille Teisbæk, som blandt andet tidligere har arbejdet for magasinerne Alt for Damerne og Eurowoman, men som nu arbejder som fuldtids stylist og blogger på LookDePernille. Hun er ekstremt elsket for sin streetstyle, som jeg personligt virkelig misunder. Hun er nytænkende inden for mode, er med til at sætte trends og så har hun virkelig øje for deltaje og æstetik. Normalt leder jeg langt og længe efter billeder og outfits når jeg først har fundet min hovedperson til Inspired By, men det gik langsomt op for mig, at problemet med Pernille Teisbæk ville være, simpelthen at vælge fra - det er næsten alle hendes outfits der inspirerer mig mere eller mindre, og hun har en så personlig stil, at man slet ikke er i tvivl om den. Hun er fantastisk til at mixe og matche materialer, stil og trends, og så er hun uden tvivl også beriget fra naturens side, med et virkelig smukt ydre. Hun er fortiden at finde i TV3 programmet Trendsætterne som vært, og alene af den grund er programmet værd at se i min optik. Hun er muligvis den danske kvinde, som er aller mest modebevidst - og det respekterer jeg hende virkelig for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar