Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

13.11.15

OUTFIT INSPIRATION: WINTER EDITION


I anledning af, at dagene bliver koldere, og at vi nu er i den sidste efterårsmåned, har jeg udelukkende baseret denne omgang outfit inspiration udfra et vinter perspektiv. Tanker om tykke, chunky sweatre, lange uldfrakker og lag på lag har efterhånden sneget sig ind på mig, og egentligt kan vinteren bare komme an. Det vigtigste for mig i de lange, kolde og ofte også våde måneder, er stensikkert en god, varm frakke, som jeg både virkelig er glad for udseendesmæssigt, men også pasform og hvordan den sidder. I denne tid, er noget af det vi oftest har på og viser omverdenen, vores overtøj - og derfor er det i min optik netop så vigtigt, at det er lækkert, varmt og komfortabelt. 

Anyway, så inspirerer ovenstående billeder mig til, hvad jeg selv kunne have lyst til at iføre mig i den næste sæson, som snart banker på døren. Har i det på samme måde?

Hvis i synes, at vintermånederne godt kan blive lange, hårde og uoverskuelige, så tag et kig på et af mine ældre indlæg, hvor jeg giver gode råd til, hvordan man bedst muligt kommer igennem netop denne årstid - se indlægget her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar