Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

2.11.15

TATTOO INSPIRATION

 
 
 
 
 
 

Nogle af de indlæg, som har fået allerflest hits igennem bloggens historie, det er de tattoo inspirations indlæg jeg tidligere har lavet, og eftersom det er ved at være et godt stykke tid siden, at jeg sidst lavede et af de slags indlæg, så smider jeg derfor et jeres vej nu! Jeg har selv blæk på kroppen, og jeg synes det er en fantastisk måde at udtrykke sig selv på. Jeg er ikke så fanatisk omkring, at en tatovering nødvendigvis skal betyde noget helt ekstra ordinært for en person, det kan lige så vel bare være noget, som man synes er smukt, sjovt eller noget helt tredje. 

Min smag inden for tatoveringer er lidt blandet, hvis jeg selv skal sige det, dog har jeg, præcis lige som når det kommer til indretning og mode, en forkærlighed for det simple. Selv har jeg flere tatoveringer, som jeg drømmer om at tilføje min krop, men som med alt andet, så skal der være plads i økonomien til det, derfor er det desværre ikke blevet til mange nye inden for det seneste år! Dog går jeg lige pt. og pønser på en ny tattoo, som jeg i følge planen skulle have haft for længst, og eftersom min tålmodighed er ved at rinde ud, så er det altså ved at være tid! Nu må vi se... Finder I inspiration i nogle af billederne, og har i selv nogle tattoos?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar