Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

9.11.15

THE EVERYDAY PJ LOOK

 
Igennem de seneste par år, og især under modeugernes forløb, er flere modebevidste kvinder blevet set i fuld dagslys, iført en pyjamas. Mange af jer vil sikker tænke what, og at det da bestemt ikke er mode, men prøv at leg med - for med tiden er jeg altså blevet mere og mere glad for dette look. Enten kan man gå all in på looket, ved at iføre sig et helt pyjamas sæt fra top til tå, for eksempel stylet med et par klassiske stiletter for at peppe outfittet lidt op, men man kan også vælge "bare" at smide en pyjamasskjorte over hovedet som Pernille Teisbæk gør, enten tilsat jeans eller en herrebuks, for et enten casual eller klassisk look. 

Jeg synes det er den perfekte mulighed for at kombinere mode med komfort, og alt efter om man går efter et helt plain, ensfarvet sæt eller et mere spraglet sæt med for eksempel blomster, i en mere iøjenfaldende farve som bloggeren Marie Jedig gør det, så kan man op- eller nedtone det på den måde. Materialemæssigt er jeg fan af enten silke eller satin, da det syner lækrest, men andet kan sagtens gøre det. Jeg har forneden samlet et par eksempler på PJ's, specielt er jeg vild med nr 2., 7., 8. og 12. Hvad synes I om trenden? Er den for fjollet eller har i selv prøvet den af?
1. H&M // 2. Olivia Von Halle // 3. River Island // 4. Olivia Von Halle // 5. H&M // 6. Olivia Von Halle // 7. ASOS // 8. Olivia Von Halle // 9. Wildfox // 10. Olivia Von Halle // 11. Skiny // 12. Olivia Von Halle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar