Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

30.12.15

CHRISTMAS PRESENTS

Lyngby vase // Kay Bojesen abe // Holmegaard vase

Et lille udpluk af dette års julegaver ser i ovenfor, og eftersom både Lyngby vasen og Kay Bojesen aben (som jeg desuden har opkaldt Oluf) begge var i blandt mine ønsker, så er jeg godt tilfreds. Begge ting er klassiske, danske items, som jeg vil elske at kigge på længe. Den røgede Holmegaard vase har jeg engang fået af min mor, og den er jeg bestemt også ekstremt glad for! Derudover var gavekort, penge, en billet til Simon Talbots nye show og en bog også at finde i de indpakkede gaver under juletræet, dog har jeg lidt at se frem til, da jeg både mangler at give og modtage et par gaver endnu. 

Havde i en dejlig juleaften, og måske endnu vigtigere, fik i nogle gode gaver?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar