Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

4.12.15

MEET SERENA


Jeg har det lidt ligesom med Dr. Martens, som jeg har det med Converse: deres sko er tidsløse og meget genkendelige, derfor blev jeg egentligt ret hurtigt enig med mig selv om, at det var et par lækre Dr. Martens støvler, der denne vinter skulle pryde og varme mine fusser. Og nu er de her! Jeg er allerede glad for dem. Modellen hedder "Serena", og efter min mening er det en lidt mere feminin model, da skaftet er smallere end på mange af de andre klassiske Dr. Martens. Dog er alle kendetegnene der stadig; den brede og brune gummi sål, det tykke læder selve støvlen er lavet af og så selvfølgelig de gule syninger. Dog er disse i en lidt mere vinter-venlig udgave, da de er foret indvendig, hvilket jeg også synes er en lidt lækker detalje - jeg var dog sindssygt meget i tvivl, om foret skulle være hvidt eller sort. Som i kan se, faldt min beslutning på hvidt, da jeg synes det ville give lidt mere kontrast til den ellers sorte støvle. Alt i alt er jeg glad! 

Hvad synes i om støvlerne og Dr. Martens generelt? Ejer i selv et par af de klassiske støvler?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar