Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

9.12.15

MY CHRISTMAS IN DETAILS


Jeg tænkte at det kunne være sjovt for jer at se, hvordan jeg pynter op her i juletiden. Jeg klikkede derfor lige hurtigt nogle glimt af, hvordan min lejlighed ser ud disse dage. Min mor og mormor har altid gået all-in på julepyntningen, for mig er det her mere nedtonet - men stadig tilpas, for lidt skal der altså til! Hvis i er interesserede i at høre, hvor nogle af tingene er fra, så må i spørge! Nogle af tingene har jeg nemlig enten arvet fra min mor eller fået i gave, og jeg ved derfor ikke hvor alt er fra. Sidste billede viser hvor sød min mor igen i år har været, hun har nemlig lavet mig en pakkekalender med blandede ting i - indtil videre har strømpebukser, Kinder Bueno chokolader og flotte vinglas været i nogle af pakkerne. 

Går i selv meget op i julepynt, julekagebagning og den slags i december måned?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar