Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 7. december 2015

SHADES OF GREY


Kan i huske, da jeg for første gang viste dette FWSS tørklæde frem? (Hvis ikke, så kan i se indlægget her) Faktisk er indlægget et af mine mest læste, og jeg forstår det godt, for det ér et lækkert tørklæde - og jeg er stadig rigtig, rigtig glad for det. 

I onsdags var jeg et smut i Malmø med min mor, for at juleshoppe som vi ellers altid plejer at gøre i Københavns gader - men denne gang skulle vi altså prøve noget nyt, og hyggeligt, det var det. Dog fik jeg langt fra købt alle de julegaver, som jeg har på listen, men denne ribstrikkede, mørkegrå hue, som er fra H&M, fik jeg dog købt med hjem til mig selv - er det ikke typisk? Haha. Heldigvis var den langt fra dyr, og så synes jeg, at den matcher rigtig fint til mit tørklæde. Så er jeg efterhånden klar til vinteren!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar