Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

18.1.16

A LITTLE SOMETHING FOR MYSELF

Minimum pants // Anna Field loafers

Januar er for de fleste en stram måned, og for mig er ingen undtagelse. Dog kunne jeg ikke dy mig, da jeg kom til lidt ekstra penge, og derfor blev disse to items straks trykket hjem. Desuden var de begge var sat kraftigt ned i pris, så på den måde kunne jeg også retfærdiggøre købene overfor mig selv, haha. Loafersne viste jeg faktisk allerede frem i dette indlæg på bloggen, og siden da har de spøgt i min hjerne. Og selvom de sådan set var billige nok i forevejen, så kunne jeg for alvor ikke slippe tanken om at købe dem, da de blev sat ned med over 50%. 

De herre inspirerede bomuldsbukser satte også sine spor, og da de også røg ned med 50% grundet januarudsalget, så måtte de altså også med hjem. Jeg har faktisk netop modtaget dem idag, og jeg glæder mig sådan til at vise dem frem i et outfitindlæg. Dog er de mere efterår/forår venlige, grundet den stumpende effekt - jeg vil derfor nok vente et par måneder, til graderne udenfor stiger lidt! 

Jeg tror, at jeg vil style dem sammen med loafersne, en stram turtleneck sweater og måske en læderjakke udenpå, for at skabe en laid-back men skarp feel. Til en aften i byen ville jeg nok tage en bodystocking på med fine blonder, et par lak brogues (som desuden også står på dette års wishlist), samt en masse smykker, for at skabe nogle legefyldte kontraster. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar