Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

7.1.16

CRUSHING ON A BAG

 
 
 
 

På det seneste har jeg haft ekstremt hede drømme, om en helt bestemt slags taske... En, som jeg har set Olsen tvillingerne bære alt for mange gange, til at den sådan lige er til at glemme; nemlig en stor, rummelig croco taske. Efter en smule let research, fandt jeg frem til at de alle er vintage Fendi, og det gjorde ikke forelskelsen mindre. Jeg havde købt taskerne både i bordeaux, sort og navy hvis jeg havde pengene, dog er kærligheden dødsdømt, dels fordi de obviously ikke længere bliver solgt, og man derfor skal være heldig at finde dem secondhand, men også fordi de helt hundrede er vanvittigt dyre. Jeg forstår i hvert fald godt the Olsens besættelse af de lækre croco tasker, jeg ville elske at vade rundt med sådan en baby på armen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar