Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 4. januar 2016

FINDING MY WAY BACK


Jeg føler lidt, at jeg på det seneste har mistet en del af mig selv og mit liv. Overskuddet har haltet, og det har især gået udover motivationen til at være igang, social og kreativ - nogle ting, som fylder en del i mit liv blandt andet igennem bloggen, fitness og mine skriverier. Jeg har haft svært ved at finde interessen og inspirationen til at udfordre mig selv og klø på, og det hele har egentlig bare været lidt svært at tage sig sammen til.

Derfor bliver jeg nu nødt til at hive mig selv op. Få min røv slæbt ned i fitnesscenteret 3 gange ugentligt, få læst de bøger jeg skal, se de mennesker jeg holder af oftere og give mig selv tid og plads til at være kreativ og udfolde mine tanker og ideér. Det hele er en proces, men jo før jeg starter, jo bedre er det for mig, og selvom det på nogle punkter ville være rart, at synke ned i det komfortable hul jeg hurtigt falder i, hvis jeg ikke passer på, så er det ikke godt for mig, og det ved jeg. 

Jeg kan mærke, at det at være langt mere økonomisk udfordret, har påvirket mig en del. Ikke at kunne forkæle mig selv med en parfume, en ny tatovering eller noget lækkert til lejligheden er sindssygt hårdt, og det vidste jeg også godt at det ville blive, før jeg overhovedet flyttede for mig selv. Men når jeg så sætter det op imod, at jeg bor for mig selv, i en skøn lejlighed som jeg elsker, så har jeg svært ved at finde ud af, hvad der vejer mest; for mode og skønhed ER en stor passion for mig, og det er en kæmpe del af bloggen - og at jeg ikke kan fornye mig på de punkter, stresser og irriterer mig.

Men det er en kamp, det er det hele et eller andet sted, men jeg vil tilbage til det sted, hvor jeg var fokuseret på de vigtige ting, motiveret til forbedring og på en måde gladere, for jeg kan bedre lide den version af mig selv. Det er bare at sætte det ene ben foran det andet, og tage det fra en ende af - og findes der et bedre sted at starte, end januar måned, hvor vi alle sammen har en form for idé om, hvordan det nye år skal se ud? I think not. Kald det et nytårsforsæt, eller kald det en livsændring, jeg er ligeglad, så længe jeg holder ved. Og det gør jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar